skor!

dessa kom jag hem med igår, så jävla nöjd!!! igår var jag jag och shoppade med mama och fick med mig ett till par skor och två linnen på rean! efter det var det fest med tjejerna och det var super kul, men man kan säga så här det sluatde inte lika kul.. haha men vi tjejer sov hos vera och var upp och snackade om vad som hände. men nu är jag hemma och jag och pappa lagde mat till familjen och nuu ska jag kolla på vampire diaries och sen ta det lungt och försöka somna tidigt, jag har ingen skola imon så det blir stan med jossa och mandis har saknat som såååå jävla mycket.. dt blir lite shopping och sushi såklart men ni får ha en trevlig dag vi hörs puss

Kommentarer
Postat av: vera

dööööööör så fina

2012-01-08 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0