wild night!

hejhej, nu är jag och tjejerna hemma hos erika, vi har just vaknat! det var en jätte rolig fest igår kväll vi hade jätte kul det blev en massa dans och skratt! tack för kvällen alla, minne för livet!!
josefine ohana och melina är och köper frukost nu och när dom kommer tillbaka så blir det frukost och senare ska jag fixa mej och åka hem till min faster där vi ska fira min faster kulkul då får jag träffa vera också tagga!
men nu ska jag vara lite social här med tjejerna, ha en jätte härlig dag! puss


Kommentarer
Postat av: ohana

åh herregud vad kul vi hade kommer aldrig glömma! :D<3

2011-09-10 @ 12:40:15
URL: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0