friends with benifits

helluu, nu sitter jag här och pluggar lite matte..
lite om min helg då. i fredags var jag på bio med siby och vi såg friends with benifits den var så jäkla braa!
så man skrattar hela jävla filmen! efter det åkte vi till heden och träffade robin, sen åkte vi hem till siby och så sov jag där, jag somnade typ as tidigt var skiit trött från skolan och sånt. på morgonen efter frukosten åkte jag hem till vera och hade det mysigt kollade på film och tog det lungt sedan hjälpte jag henne välja outfit till hennes klassfest och sånt. sen hämtade pappa mej och sen dess har jag bara tagit det lungt och jag måste sten plugga matte för jag har prov nu på torsdag.. men fattar ju ingenting nu i slutet av kapitlet! men ska bli bättre på att blogga ska också blogga mycket mer, men jag är glad att jag inte har tappat läsare tack sötisar puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0