onsdag

hej, idag är det onsdag då. idag hade jag hemkunsap och vi skulle göra ungsbakade pannkakor med äpple och kanel.det var inte så himla gott, men jag åt endå jätte mycket för att jag gjorde den helt själv, men amanda hjälpte mej att äta upp den haha. som vanligt:) efter det gick jag och ebru på sa och hade kul som vanligt! sedan efter skolan mötte jag upp eric piippola, siby och kristina, och vi åt på kina resturang! och vi hade så jävla kul och kristina skrattade så mycket att hon grät! sedan har jag bara varit hemma och kollat på one tree hill. juste mona kolla på säsong 1! och ebru börja kolla innan jag kommer döda dej ahha loveu! men här får ni mej och min outfit.
just me and my tank top! körde med plattat hår idag då! nu ska jag bara vila och mamma kommer med mina kläningar från posten som jag ska prova och välja! för på fredag blir jag ju 15 och på lördag är festen!! längtar.
men ha det bra! puss.

Kommentarer
Postat av: Mona♥

HAHHAHAH jasmin

2011-03-03 @ 16:35:07
Postat av: cassandra

du är så vacker!!!

men du, vad önskar du dig?

svara så fort du kan annars köper jag bara något hahah <3

2011-03-03 @ 17:07:40
URL: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0