happy birthday to meeee !

heeej, idag är jag 15 år!!! hurraaa!  hahaha, ska fira min födelsedag imon! men alla tjejerna. idag vaknade jag med att mamma kommer in och sjunger med en bakelse och ljus! efter det så fick jag en massa gratelationer tack för det ni är under bara, men det finaste var endå min pappas sms ! loveu. nu ska jag dra till ohanas fest, som är i hard rock cafe där vi ska bovla och äta maaat !!! ohana fyller också år idag så grattis till henne:D men här får ni min outfit.
lite snabb fixning och min snygga våriga kläning! men vi får höras ikväll eller något! kameran följer med pusss.

Kommentarer
Postat av: vera

grattis igen gumman!

imorgon blir de paaaaarty.

sv: tack, lär behövas. hahahah

& DEN ÄGDE :o haha

2011-03-04 @ 22:40:32
Postat av: moa

GRATTIS! :)

2011-03-06 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0