i turkiet!

heej alla underbara läsare i sverige! nu är jag i turkiet och det är ungefär 35-40 grader!! håller på att jobba på brännan här haha! maten är jätte god och lägenheten jätte mysig, jag har det jätte roligt här med familjen och vi badar och solar varje dag, jag saknar er alla där hemma i sverige! just nu sitter jag på ett internetcafe och bloggar har inte kommit hit inann för tycket inte det behövdes med tänkte att ni kunde få iallafall ett eller två inlägg! jag ser att vera har gästbloggat tack för det älskling jätte söt är du saknar dej en massa!! men nu ska ni få några härliga bilder får vårt varma alanya!!
nu ska till polen och sola men ni får ha det super bra puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser underbart ut ju! :)♥

2011-07-09 @ 13:15:11
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/
Postat av: ohana

ååh vad kul jasmin :)<3

2011-07-09 @ 22:55:17
URL: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0