lördag&söndag

ni fick mitt snabba inlägg att jag drog hem till bea igår.
jag siby, pp och adrian sov över där ;)
vi hade skit skoj och snackade och kollade på film. vi satt uppe till kl 4-5 jag bea siby och pp sov i en halv dubbel säng trångt.. men endå skoj. juste vi såg salt och det var inte så bra som jag trodde, den slutade jätte dåligt och jag tyckte inte att man fattade så mycket.
sen så lekte jag mycke med beas missar misse 1 och misse 2 haha :D
dom typ hatade mej , varje gång jag ville ta upp dom sprang dom i väg..
men ialla fall åkte där ifrån ungefär kl 1 och var hemma 2 så nu har jag duschat och ska snart äta middag med familjen.ni få  ha det braaa vi hörs sen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0