i sängen

heeeej, nu ligger jag här med siby i sängen och vi små snackar lite ;) idag var det jätte skoj, först så åkte jag til stan med sara melina och maymuna och jag köpte en av den snyggaste kappan EVER den är från H&M. MIN MOBIL FACKADE SIG NU FÖR JAG SKRIVER FRÅN MOBILEN OCH ALLA BOKSTÄVER BLEV STORA .... MEN IALLA FALL SÅ VAR JAG SEDAN I STAN MED BEA SIBY OCH PIIPPOLA VI ÅT PÅ BURGERKING OOCH HADE EN MASSA SKOJ, SEN ÅKTE JAG OCH SIBY HEM TILL HENNE OCH CHILLADE LITE OCH CHATTADE MED SUBEYR. MEN NU LIGGER VI HÄR OCH ÄR TRÖTTA SÅ HA DET BRA GODNATT .                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0