hos faster!

heelooo
är hos faster nu och vi bakar chockladbollar !!:D
men lite om gårdagen då.
efter skolan på väg ner för backen, skulle mona åka på rumpan ner för en brant snö backe hahah, så jag och ebru gjorde det också, medans warvin filmade hahahha men ebru åkte på en massa konstiga turk sett hahahhahah. så vi sa till henne att åka på magen men i stället våltade hon ner för backen asså omg det såg så jävla roligt ut och vi skrattade sönder oss specielt warvin HAHA. vi har hela skiten på film minne för livet säger jag bara!!! efter det stack vi hem och jag åkte hem till min faster och vi åt mat och kollade på lets dnce och sen la jag mej jätte tidigt och nu är mina chockladbollar klara att ätas upp, ni får ha det suuuperr bra puss.

Kommentarer
Postat av: Ebru

neej det var inte ett turk sätt det var ett Ebru sätt ingen turk är så bra som jag men iallfall



OMG hela videon är förstörd man hör bara warvins skratt och när det typ kommer något bra tar hon bort kameran för att hon är fööör upptagen med att skratta,finns ingen sämmre kamera man och jag fick fan sår efter åt min mamma trodde jag hade skärt mig men det mästa är borta det bara svider lite och det är helt klart värt det jag hade det jätte kul med vålten

och när jag åkte på magen stanade jag halva vägen

och HAHAHAHHAHAHAHAHAH när jag höll för näsan och hoppade det gick inte så bra men det skulle vart jävligt kul

ps svara inte på det här i min blogg jag kommer inte kolla

2011-01-15 @ 14:25:00
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: Warvin

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ASSÅ OMG BÄSTA DAGEN PÅ SKIIT LÄNGE :p HAHAHA JAG VET JAG SKRATTADE TYP HELA FILMEN MEN SERIÖST NÄR EBRU VÅLTADE NERFÖR BACKEN HAHAHHA DÅÅ VAR DT SKIIT ROLIGT VI SA TILL HENNE ATT RULLA NER HAHA OCH SÅ VÅLTADE HON HELT PLÖTSLIGT :p OCH MAN SER IT SÅ BRA NÄR MAN KOLLAR PÅ VIDEOKLIPPET FÖR EBRUS KAMERA VAR IT BRA HENNES IPHONE SKULLE VARA BÄTTRE :) HAHA MEN SKIIT KUL VAR DT VERKLIGEN :D<33

2011-01-16 @ 21:30:21
Postat av: Warvin

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ASSÅ OMG BÄSTA DAGEN PÅ SKIIT LÄNGE :p HAHAHA JAG VET JAG SKRATTADE TYP HELA FILMEN MEN SERIÖST NÄR EBRU VÅLTADE NERFÖR BACKEN HAHAHHA DÅÅ VAR DT SKIIT ROLIGT VI SA TILL HENNE ATT RULLA NER HAHA OCH SÅ VÅLTADE HON HELT PLÖTSLIGT :p OCH MAN SER IT SÅ BRA NÄR MAN KOLLAR PÅ VIDEOKLIPPET FÖR EBRUS KAMERA VAR IT BRA HENNES IPHONE SKULLE VARA BÄTTRE :) HAHA MEN SKIIT KUL VAR DT VERKLIGEN :D<33

2011-01-16 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0