happy new year

lite efter men har ingen data min har fackat upp säg..
igår var det bäst, vi hade fest hemma hos oss:)
bilder och sånt kommer när jag idag ska sova hos min faster.
igår sov nima, leo och vera här vi hade skit kul, men jag mådde lite dåligt igår natt ungefär vid kl 6..
fick en massa krampar  i magen så jag gick ner och somnade på soffan. på morgonen visste jag att jag somnade på soffan men visste inte hur jag hamnade i min säng ;o..
sen berättade pappa att ungefär vis 6 såg han mej ligga där med en varm vatten grej på magen så han ropade jasmin vaka men jag vaknade ite så han tog min han och jag gick i sömnen upp.HAHA vem vet hur konstig jag kommer vara 2011 :D men jag hoppades eran nyår var kul och att ni har kommmit på rn massa roliga nyårs löften.
jag och vera vet inte en vad vi hittar på men vi är fixade så vad som hälst kan hända hahahha. men vi hör av ooss med bilder och mmm ni får ha den bra dag. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0