at my home!

heejheej, idag var det en helt vanlig skoldag. och nu är ju skolan igång så nu måste jag köra hårt och satsar på minst alla vg :) idag slutade vi lite tidigare så maymuna och sara följde med mej hem.
vi gjorde inte så mycket vi bara lekte med kameran och åt mat, som vanligt haha.
men nu sitter jag här och orkar inte lägga upp fler bilder, så om ni vill se dom kan ni gå in på min fb.
imon ska jag träffa siby ute på stan, vet inte riktigt vad vi hittar på men, nått att äta blir det iallafall :), ,men nu ska jag ner och spendera lite tid med mamma som kom  just ni får ha det bra så hörs vi imon puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0