snacka om att jag älskar dej jivar.

jätte gulligt av jivar att ringa sitt dagis jobb och fråga om jag fick proa där och dom sa jaaa!!
är super glad ska jobba med barn från 2-5 :D älskar barn så det kommer bli super kul!
back to today. idag hade jag det jätte kul med amanda ebru warvin och mona, vi skrattade tills vi dog haha.
i sad bend over bend over  bend over ! HAHAAH bästa videon.
och amanda bäst . shakira ska flytta hem ifrån ahahhahahha.
tack för att jag har er ni gör min dag. nu är jag hemma och har ätit, jag och allan satt och snackade lite om betyg och annat. idag har jag inga läxor så det blir vell bara att vila. nu får ni dagens outfit.
lite roliga bilder innan  skolan hahah. hade en massa tid så tog kort och kollade på tv innan jag mötte ebru och warvin i hammarkullen.
haha. idag hade jag också mina fjäder örhängen, som inte syns på bilden då.
imorgon ska jag pippola eric och bea hämta upp siby och kristina på centralen!
kul, har inte träffat siby på hela lovet, hon har varit i norge hela tiden!
men nu ska jag kolla på jerry springer! puss kommentera gärna!♥

Kommentarer
Postat av: daniela

sv: ingen orsak sötnos :) allt bra?

2011-02-22 @ 17:47:08
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Monnnnaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jasminn ;o

det var ju våran hemlighet det där med bendover grejen -.-

fina bilder btw ♥

2011-02-22 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0