sleepyy time

hellluu, nu sitter jag här i min söta mimmimouse pyjamas och kollar på one tree hill.
har pluggat lite men inget sätter sig i hjärnan..
155 glosor are you kidding me! seriöst , så jag tränade bara på några hehe...
men skit samma kommer inte få ig hoppas jag. duschade nyss så my platt hår i gone.. buhu!
hinner inte platta idag och orkar inte på morgonen så det får bli det vanliga.
imon ska jag hem till min faster och äta och sedan stiicker jag hem orkar inte bara sitta där i typ 10 timmar innnan pappa kommer för kommer endå bara sitta och äta nötter och kolla på tv, så åker hem i stället och springer kanske ? det var faktiskt länge sen för att jag inte bodde hemma, och hemma hos min  faster hade jag inga spring skor så när jag skulle spinna på hennes cykel där hemma så fick jag använda flipflops hahaha..
men vi får höras imon istället så får ni sova gott, lägg er inte för sent , för då kommer ni se ut som jag på morgonen.. inte en vaker syn säger jag bara. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0