shopping med den bästa!

idag var det stan som var nummer ett!
jag skulle jag träffa vera kl 12, men vi båda blev försenade såklart haha.. så gjorda för varandra !
vi gick runt och kollade på kläder, men såklart så hittar jag inget som jag orkar köpa så jag köper smycket och sånt istället. detta köpte jag!
omg mamma beställde denna ur snygga skinn jackan till mej , är super glad !!
en jätte söt halsduk från indiska för bara 30 :-
ur snygga!
och en hår shampoo när jag har bråttom.
det brode funka, det är när man har fett hår och inte hinner duscha :D
iallafall så har mamma och dom gått hem nu och vi hade det jätte mysigt.
imorgon ska jag vara hemma och plugga och laga mat åt familjen som kommer hit igen !
men nu ska jag bara kolla på tv. ha det bra så hörs vi imon puss.

Kommentarer
Postat av: vera

va snygg jackan va! :o

very nice



svar: jag vill ha den blå!! men den finns inte ju

2011-02-20 @ 16:32:42
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0