rings in my heart.

hej, idag vaknade jag, och åt frukost med familjen, mysigt.
sedan åkte vi in till allum och shoppade och åt på cafe!
små handlade lite såklart;)
men har fotfarande inte hittat vad jag ska ha på min b-day..
men får vell fortsätta kolla. mamma köpte hem lite fina kuddar och tavlor till mitt rum, vill pynta upp det lite!
men här får ni the new stuff.
så snygga saker från glitter!
billigt och bra val!
men nu ska nog bara ta det lungt. melina kanske sover här ikväll..
imon kommer vera hemmm :D
och det är alla hjätans dag och vi ska nog ha singel party. bra ide va ?
svar till warvin: eller hur den ägerrr, naaaw vad snäll du är gumman! loveu, tänkte att du kanske kommer gilla vad jag köpte så kommentera vad du tycker ;) puss.

Kommentarer
Postat av: Warvin

Skiit fiina saker, spc de där örhängen :P skiit snygga, och ringarna med :D<33

2011-02-13 @ 19:58:22
Postat av: moa

vad snygga köp! <3

2011-02-15 @ 15:35:53

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0