jag älskar er bara för mycket.

nu sitter jag här och kollar lite på tv. kom hem vid halv elva från siby, vi var först på bio och såg min låsas fru. asså fan va den var braa, asså vi skrattade typ hela tiden! efter det åkte jag sabi,siby,bea och kristina hem till siby och sebbe hem. vi snackade en massa hemma hos siby, och sedan drog vi ut och fotade, och dissade en massa cp killar! vi åt tacos och satt och sjön en massa gamla låtar ahhaha, asså fan vad vi skrattade, det var en helt underbar dag asså. jag önskar bara jag träffade dom oftare, som i johanneberg. men dom gångerna vi träffas är perfekta.vi tog ungefär tusentals bilder, men jag orkar inte lägga upp dom, så jag lägger bara ut mina favoriter just nu, så kanske ni får dom andra någon annan gång, på olika tillfällen.
next week is my b-day! jag längtar så jävla ,mycket till min fest så jag kan ha en snygg kläning och mina sexiga klack skor. längtar också för att festa med mina vänner och dansa tills våra fötter gör skit ont och så klart längtar jag till alla presenter:D men ialla fall så vet jag inte när jag ska lägga mej är inte trött enu men snart säkert. imon kommer fömodlingen vera hit, har saknat hennes som faaaan! vet inte vad vi hittar på men hon kommer säkert lite senare.då kommer också min familj hit på middag så då blir jag ju happy! men nu ska jag kolla lite på one tree hill, ni får sova gott om inte inte gör det redan och så får vi höras med mina planer. godnattt.

Kommentarer
Postat av: vera

söta ni är! :)

asså sibyllas hår :o skulle döda för de haha

2011-02-27 @ 00:58:15

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0