home.

hej nu är jag hemma. var i stan med mona, warvin och ebru. vi gick runt och letade efter prao plats. vi hade skit kul i alla affärerna när vi skämmde ut oss, när alla sakerna ramlade haha. ebruuu ... :D
tack för dagen tjejer!
nu har jag ätit middag och sitter och kollar kläninigar till min fest på nelly och denna söta kläningen hittade jag.
så jävla snygg! säg vad ni tycker hiss eller diss?
känner på mej att warvin kommer gilla denna, hon gillar ju blommor haha.
men nu ska jag plugga matte och kolla på tv vi hörs sen pusss.

Kommentarer
Postat av: Sara

hiss, den va jättesnygg!

2011-02-21 @ 17:43:14
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/
Postat av: Ebru

asså... vadå ebru

du ska betala för det här imon jasmin <3

ps.. bara för det så var idag sista gången jag åker hela vägen till angered med dig

ps.. igen, när var det jag tappade något ?

tacck själv för dagen <3

2011-02-21 @ 20:52:44
Postat av: vera

omg, om du inte beställer den nu kommer jag döda dig :o as fin



sv: JAG ÄLSAR DIG MEST AV ALLT PÅ HELA JORDEN

2011-02-21 @ 21:21:44
Postat av: ELSA

hiss!

2011-02-26 @ 21:16:31
URL: http://thetimeofourlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0