det var länge sen !

helllu, kunde inte blogga igår för datan fackades lite men nu är den okej.
jag firade alla hjärtans dag med några tjej vänner och vi hade super skoj!!
vi var i veras stuga och åt och dansade för det mesta.
har inga bilder en för vera skickar ju inge men här får ni en i alla fall från hennes blogg.
¨
cassandra, sara , jag och paulina♥
men nu sitter jag här och kollar på film. mitt hår är blött för har nyss duschat.
jag kommer bo hos min faster i ungefär 10 dagar för att vi renoverar mitt kök och det låter inte så kul och min familj kommer endå äta för det mesta här hos faster, men jag bloggar senare med outfit för ska ut senare lite med tjejerna. men vi får ses sen då pusss.

Kommentarer
Postat av: cassandra

tack för kvällen (L)

2011-02-19 @ 19:10:01
URL: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0