vågit

whats up homies?
nu har jag kommit hem efter en lång dag av shopping! det var super stor rea i cassels, 60% rabatt på allt!! och vem visste att dom hade snygga kläder:) vi kämpade för att få dom fina plaggen haha, sedan provade vi kläderna i ett provrum haha snacka om att det var trångt, sedan stog jag ,vera och sara i kö i en timme , jag är helt seriös.. sedan när vi var längst fram så hade sara glömt sin plånbok och vera tappat bort sin.. haha typiskt oss, men allt löste sig till slut! kan inte visa upp vad jag köpte för två av plaggen kommer vara från allan som julklapp och den tredje från vera:) men men nu måste jag träna och sen bara ta det lungt och kolla på film! körde på vågit idag här kommer bilder

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha herregud vad vi krigade... allt för shopping

2011-12-15 @ 14:13:39
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0