time for sleepyyy sleepyyy

hellu, sleepyheads!
ni är säkert tvär trötta som jag och läser detta inlägget imon, men ville bara göra ett litet kort trevligt inlägg;) jag och vera hade ett tränings samtal hhaha vi hade högdalare på och tränade med varandra genom telefonen! snacka om att min tränings värk bara blir värre.. menmen kul endå har min egna workout buddy nu stolt! menmen, nu måste jag sova denna kvällen slutade perfekt, det blev to fast to furious på tv6 med familjen framför brasan med varm tee! mysigt. det blev lite plugg och en massa pretty littel liars! imon blir det skola igen och jag har utveklingssamtal, hoppas pappi blir stolt! men ni får sova gött så hörs vi tomorrow!
stolt trött tjej efter träningspasset!

Kommentarer
Postat av: vera

yeaah vi är bäst!!!

2011-12-08 @ 12:20:07
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahahaha ni är för söta!

2011-12-08 @ 12:22:12
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0