öppenspis!

äntligen lite mer jul känsla i huset! idag fick vi våran öppnaspis monterad i vårat vardagsrum! julen ska vara hemma hos oss i år, så det blir en massa godmat, julklappar, öppenspis och en härlig familj! mitt 15 år som jag spenderar jul med vera! hur lyckad är jag som har min bästa vän som min kusin, du är det bästa som finns och utan dig vore jag inget du och jag livet ut och till och med efter det bebbe så lätt blir du inte av med mig ;)
mysig va?, längtar tills vi kan tända den, för besiktaren kommer imon och ska kolla så allt är okej och efter det blir det massa mysiga kvällar!
juste mina planer för imon, först är det skola såklart.. sedan ska jag spendera hela min dag med vera, först ska vi in till stan kanske träffa david och gå runt i små gatorna med alla fina lampor, efter det köper vi med oss sushi hem till min faster där jag vera och mina två fastrar ska äta sushi och kolla på desperate housewives! mysigt mysigt! sedan sover jag och vera där, så det blir en massa kabab hurmor ahhahaha, får se om vi kommer till skolan på onsdag vi kanske stannar hemma hos min faster vem vet, det låter övertygande iallafall! men ni får ha en super bra kväll och sov gött pusss

Kommentarer
Postat av: vera

aaw va söt du är!

älskar dig kusin/bästavän

det kommer vara vi livet ut!

hook a brother up HAHHAHHAHAHHAHAH jag dog

och han på spårvagen som typ la handen på sätet JAG DÖÖÖÖR AHHAHAHHAAHAH

puss på dig

2011-12-06 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0