julen är nära

omg julen är här om några timmar!!
och jag vera sara och min faster var i stan och köpte klart alla julklappar skönt! imon på morgonen vaknar jag upp med bästa familjen och äter julegröt och öppnar julklapparna från varandra och senare i kväll så kommer veras familj och min andra faster hem till oss på jul middag med ennu mer julklappar! det blir en massa mys med släkten och en massa god mat!!! längtar, förra julen spenderade vi hos vera och våran tradition är att vera och jag sover över hos den som har julen och det är jag i år så det blir sleepover här med bästa kabab
en bild från förra årets jul!:D
älskar er med hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0