polen 2011!

hellu. jag tillbaka från polen kom idag vid 11 tiden! åkte dit själv och bodde hos min mormor. gjorde en massa kul. hälsade på släktingar, fotade ,shoppade var på fina ställen mm. jag orkar inte lägga ut alla bilderna för det är många.. men lägger ut lite av varje dag ungefär. sedan lägger jag ut ett inlägg med det jag köpt.
första dagen träffade min gammel moster och hennes man!
maxi innan hon klippte sig!
efter jag klippte mitt hår kort! och färgade det. fast det är ljusare på bilden.
så här är det igentligen..
bara lite ljusare en innan.
har kul.. haha.
innan maxi ska duscha
hahah så sööt!:)
jag och mormor! söta haha.
ny vakna!
min långklänings outfit.
dagens face.
vid min mormors systers lägenhet.
jag vid barn teatern.
mormor.
fox min mormors systers hund!:)
me.
sååå sööt!
haha.
cooling!
finaste bilden!
hammnen.
påskkorgen:)
köpcentret.
outfit.
godaste glassen.
på kyrkogården.
jag på bron:)
söta
me.
för fint!
min lilla prinssesa!
parken.
detta är alla bilder jag orkar lägga upp nu ska jag ner och äta bloggar mer sen pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du prata polska ? :)

2011-04-27 @ 19:22:33
Postat av: jessica

fina bilder :)

och va fint ditt hår blev!!

2011-05-01 @ 21:56:51
URL: http://jiiska.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var i Polen är bilderna tagna? :)

2011-05-15 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0