blue & glitter

hej sitter här nu och pysslar med mina naglar. mona var här en liten stund idag och vi lagade mat och snackade. sedan följde jag med henne till storås och sedan gick jag hem igen. resultatet på naglarna:)
blev rätt nöjd, det är mer glitter i verkligheten. det är inte glitter nagellack untan vanligt blått nagellack från h&m med annat glitter. jag är så irriterad just nu jag fäller en massa hud från ansiktet från behandlingen, hon sa att det skulle hänta för att den dåliga huden skulle bort men det är så stötande för det ser ut som att jag torkar ut.. men nu ska jag göra den andra handen som är tio gånger svårare wish me good luck! vi hörs sen byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0