10 april

helloo, hur är läget? idag vaknade jag i ett tomt hus undrade var alla var? borta tydligen. så jag gjorde frukost och sedan satt jag och kollade på sex and the city! sedan hör jag att pappa pratar med mamma där nere med mamma itelfon han säger att han inte tror att jag är hemma, för att han har ståt och roppat i flera minuter men jag hörde ju inte hade hörlurarna på så jag går ner och säger hej haha.. sedan följer jag med honom och gör några ärenden och på vägen köper vi nya resväskor jag fick en rosa:) haha happy. tänker ha det till polen ofc! sedan hjälpte jag till med middagen och nu sitter jag här och skriver detta inlägget. men ska nog kolla på lite sex and the city och senare blir det hell cats och premiären av gossip girl jippie! men ni får ha en trevlig kväll bye byee.
dagens outfit plus svarta jeans, allt är från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0