torsdag&fredag

hej bloggen.
bloggade inte igår så ni får dubbelbloggning idag.
igår var jag inte i skolan för var hos tandläkaren och plastade tänderna bilder kommer sen, iallafall så tog det långt tid så jag stannade hemma.
senare gick jag på träningen och sen hem till pluggstugan haha:)
här får ni outfiten från igår.

idag var det en helt vanlig skol dag med ett prov och förhör, gick vell bra.
efter skolan stack jag liiiizaaa, ssaarra till angered och köpte lite saker i ica, sen satt jag och sara i angered och luffade runt skoj.
dagens outfit.
nu har jag stackat lite med vera, och vi ska nog baka tårtan själva imon, hon ska ju ha hennes tjej kväll så massa bilder och sånt kommer bloggar mer imon , men nu ska ni få ser rusultatet på mina tänder
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0