tandläkaren.

hej bloggen.
har haft fullt upp med läxor och sånt så har inte hunnit blogga.
bloggar idag för att amanda ville :), annars har jag igentligen inte tid..
iallafall så var det en vanlig dag, idag bakde jag amanda och mona äppelpaj, god blev den.
stakars amanda som mådde lite dåligt av att äta så mycke deg och vaniljsås -.-
HAHA
ialla fall så blir det tandläkar tid imon så jag missar matte provet.
jag ska plasta in min glugg.
de menas att jag ska ta bort gluggen med att plasta in plast i mellanrummet.
många säger att det är unikt, ja det är det och ja det kan vara fint på vissa men jag är inte en av dom..
mina tänder blir bättre utan glugg.
hon passar i det haha, men mina är raka och längre..
iallafall så ska jag tid kl 09:50 och vet inte riktigt hur lång tid det tar.
efter det sticker jag till skolan och sen till täningen, sen blir det plugg plugg plugg, btw tror det gick bra på no provet. nu ska jag softa lite med datorn och sen lägga mej till sängs, ni får ha det bra love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0