lördag

hej, idag mår jag faktiskt bättre.
ska inte göra något specielt idag förutom att laga mat med pappa och gå på allans match skoj:)
igår sa jag ju att jag skulle visa er mina stövlar och att ni skulle hjälpa mej välja om jag skulle ha kvar dom men  jag har bestämt mej för att behålla dom, jag gillar dom i din sko lite mer men om mamma ska betala kontant mina skor kommer jag inte få min höst jacka närsta vecka.
så jag behåller dom, dom är endå inte så fula .
så här ser dom ut.
rätt snygga va ?
ialla fall så ska jag dra mej och hjälpa pappa med middagen och sedan drar vi vi 19.00 till alllans match.
detta blir dagens outfit.
gör med stickad tröja vitt linne och svarta leggins puss

Kommentarer
Postat av: vera

behåll

AS FINA

har sett as många med dom! hur fina som helst

2010-09-12 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0