hejhej

har inte hunnit blogga på två dagar.
igår hade jag träning och det blev stress, men nu är jag back.
idag hade jag sov morgon och blev körd till skolan.
skit skoj i skolan med alla, amanda bäst på gympan pippi hahahhahah :D
bara mona och amanda fattar.
ialla fall så träffade jag bea och siby en liten stund efter skolan och planerade att jag och siby kanske ska ses på fredag. vi satt och pratade i avenyn och sen åkte jag hem med mamma.
nu sitter jag här och har kollat lite på serier.
imon blir det skoljoggen så skol outfiten blir nog mjukis.
efter det blir det träning men ni får ha det bra och vi hörs pussheeej

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken gullig blogg du har! :)

2010-09-16 @ 10:15:37
URL: http://emmasara.devote.se

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0