prov efter prov

asså vad är det med alla dessa prov?
seriöst idag hade jag spanskaprov och imon har jag gympaprov och musikprov.
det blir för mycke, jag vet att dom ger ut betyg i innan jul typ men endå, flera prov på samma dag eller så är det prov varje dag..
iallafall så sitter jag här och lyssnar på klassisk musik, me hate.
måste typ kunna detta till musik provet och om deras liv mm
mindre snack om det och mer snack om imon:)
imon ska jag vara med mona älskling, jag, hon och hennes lille bror ska till slottskogen och mysa, kanske tar med mej system kameran, vet inte om jag vågar ta med mej den till skolan..
men vi får se, kanske ska köpa hölurar också, alla mina är ju sönder och jag kan inte leva utan musik.
lyssnar på warvins musik hela tiden hehe, men den äger och jag har inget liv.
senare på kvällen får jag stor plugga matte, ligger lite efter tror jag..
men nu ska jag fortsätta lyssna på skit musik haha, ni får ha det gött
puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt kämpa!

best bady daddy in my♥

2010-10-15 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0