mjukisdräkt&nallepuhtofflor

perfekt!


jag just nu med min mysiga outfit.
lite om idag då, sov i 12 timmar och endå så är jag trött haha, sen åkte jag till angeredssporthall där vi spelade match mot torslanda. sen fick jag skynda mej in i duschen och sen iväg till en liten fest, var där och åt sen gick jag hem var skit trött, kollade lite på tv och vid kl 21.00 kom mamma hem och vi kollade på trouble in paradise, älskar den. nu sitter jag här och bloggar men ska snart sova, imon blir det nog bara plugg plugg plugg!
ni får ha det gött
puss

Kommentarer
Postat av: Medina

naww vad gulligt:D

gillar ditt hår:O!

2010-10-22 @ 22:22:12
URL: http://medinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0