natti natti

nu ska jag snart sova, men lite snabbt om dagen.
hade cup idag vi van en och förlora en så vi gick inte vidare..
men det var endå bra spelat tjejer!
sen körde mamma mej hem och så har jag pluggat resten av dagen.
men jag missade inte gossip girl omg ! jag blev jätte glad när chuck kysste blair :D
men vi får se vad som händer nästa avsnitt haha.
så här ser jag ut nu..

i sov kläder då haha.
allan laddade just ner sex and the city 2 till mej, jätte glad för jag har tjatat länge nu.
men imon är det no prov då hoppas det går bra.
men nu måste jag sova kl är ju 11 och jag vill platta håret imon.. kommer nog inte orka men vi får se.
skriver mer från skolan imon pöss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0