första advent!

hello im not normal!
thats who i am♥

HAHA
sitter här och lyssnar på gammal musik, idag var det första advent och jag har mysat med familjen och haft match♥
är äntligen klar med kiss filmen :)
jag låter hämsk på film ..
jag och min familj satt och skrattade åt mej hahahahhahahha.
i fredags var jag hemma hos mona skit kul , saknar dej gumman.
efter det stack jag hem till min faster och sov över där med KABAB , vi måste träffas snart igen.
men nu ska jag fortsätta dansa till cp musik, puss

Kommentarer
Postat av: Mona

heheheh jasmin är inte normal (L)

saknade dig också (L)

2010-11-29 @ 08:43:07
Postat av: meliii

väärkligen inte ! hon e speciell <33

2010-12-01 @ 21:47:14
URL: http://melinateran.devote.se

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0