svar från frågestunden

här  kommer svaraen (:
fråga ett: favorit glass?
svar: melon
fråga två: bästa bok?
svar: hitills är det antikvariatet blå spegeln
fråga tre: bästa film?
svar: hhhmm, sex and the city tror jag (:
fråga fyra: om de var svåra omständigheter i världen och du hade dålig ekonomi. men inte jag , jag hade bra med pengar, skulle du fråga mig om pengar då?
svar: ja, jag skulle låna pengar om jag hade jätte dålig ekonomi.
fråga fem: vilken låt lyssnade du på senast?
svar: birthday sex
fråga sex: hur många har du varit kär i?
svar: 10 tror jag :p
fråga sju: har du lätt för att bli kär?
svar: ibland, det beror på ;)
fråga åtta: chokladglass eller vanilj?
svar: chokladglass :)
tack för era frågor ha en bra måndag kväll
kramar

Kommentarer
Postat av: siby

Melon-glass :D jajamensann så ska de låta! (L)

2010-05-17 @ 22:04:19
URL: http://villanueva.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. har du lämnat tillbaka sex and the city än? hmmm....

AHHAHAHAH

& OFTA INTE VANILJ?????????

puss

2010-05-18 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0