tbx i det kalla sverige ..

hejhej, är tbx nu.
kom idag vid 7 tiden, och åt i hjäl mej.
åt inget på flyget gillar inte deras mat:p
sen har jag bara tagit ut alla kläder och sånt från väskan.
bilderna från kreta kommer imon hoppas jag:)
men detta är lite små köp från kreta.
ett armband, en nyckel ring och en super cool ring ;)
escada perfym från flyget :)
en snäck ask och två par örhängen♥
köpte en jätte söt väska
bilderna blev inte så bra för dom är tagna med mobilen.
men jag ska nog sova snart måste vila uuuuuttt!


svar på kommentar.
från maymuna:
vart har du  köpt din snygga kojl?
svar: halens tror jag ;)

bara så alla vet, om någon kommenterar och  inte har blogg svarar jag på kommentarerna i ett inlägg ;)
ha det bra kram

Kommentarer
Postat av: sabi ♥

Welcome back to sweden! :D

Hoppas du har haft det skönt på din resa :D

Haha du kom tillbaks till Sverige nu när det börjar bli riktigt fint här ^^

Jag kmr kolla igenom varenda bild som du lägger upp från resan :D!

2010-06-26 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0