svar på kommentar

från Warvin♥
svar: heej heej, a jag är tbx från kreta & det var jätte skönt.
vi måste ses snart ;)
PUSS
hejhej, tänkte kvälls blogga lite här (:
har nyss  kommit från nima och har borstat tänderna nu så jag ligger i sägen och mysar.
kl är 01.00 men jag är rätt så pigg HAHA
lite kort om dagen då, var hemma hos nima och lite annat folk var där.
ja var mest med aida, vi hade jätte skoj vi åkte till kärra centrum(där nima bor) och köpte lite godis och hyrde film(:
vi såg den nya BRING IT ON två gånger faktiskt hehe.
den var skit bra, jag älskar dom filmerna, är det någon som vet hur många bring it on filmer det finns? :p
skulle gärna se alla, har sett några det vet jag (;
men ialla fall vi år grill mat och hoppade lite suttsmatta.
men nu pratar jag bara på, ni kan vell berätta om eran dag (:?
ialla fall tror jag måste sova nu HAHA, imon träffar jag Mona och Maymuna mina älskade somalier och vi får se vad vi hittar på♥
ha en bra sömn nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0