hej igen.

hejhej, det var ett tag sen.
har inte berätta om dagen med nilo, det var jätte kul och arsema sov också där skit skoj var det, men kan inte lägga in bilder för nilo har min uspkabel men dom frå komma sen;)
iallafall igår var jag istan och shoppade med siby och nima.
jag shoppade lite ärenden till mamma och sen köpte jag lite presenter.
men detta fick jag till mej själv :)
klockan fick jag idag av pappa skit skygg eller hur, min stil!
på rean, 30:- H&M
shorts med spets 59:- ginatricot
en liten enkel väska 30:- H&M
det var allt för idag, imon flyger jag till kreta 20.00
bloggar innan ha en trevlig kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0