bilder från kreta (:

mamma & jag bussen på väg till hotellet
hotell rummet
jag & pappa i poolen
jag & pappa
mamma & allan vid havet
mamma så fin!
jag vid hotellet
pappa vid middagen
mamma, allan & jag
jag vid havet
pappa & mamma
vi spelade tennis, men bara fula bilder finns på mej så här frå ni pappa haha:)
jag & allan
pappa
mamma & allan
utsikt
jag
allan vid affärerna
det regnade lite haha
fin va ;o
jag haha
sista bilden , jag älskar er, tack för en underbar resa.
nu ska jag fixa mej och sen hem till faster och träffa vera och sandra och hennes familj♥
ha en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: moa

vilken underbar resa :D hoppas att du hade det roligt :) <33

2010-06-30 @ 21:52:44
URL: http://moaekvall.blogg.se/
Postat av: Warvin

naaww vaa fiina bilder:)

haha nu vill jag till kreta nu HAHAHAH xD

<33

2010-07-02 @ 12:57:34
Postat av: vera

härliga bilder :)

du är så fin älskling.

krya på dig, hoppas du kan följa med imorgon. pussssss

2010-07-02 @ 20:07:04
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: Sabi :D<3

Vem är den snygga tjejen på bilderna ? ;D<3

Det är verkligen jätte fina bilder,det är ju asfint där<3 :)

2010-07-02 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0