äntligen!

hej,
idag var jag och handla mobil med familjen, som är mammas och pappas present till mej.
jag skulle igentligen köpa w715, men sen ändrade jag mej för mannen där sa att om jag vill ha en sms mobil så borde jag välja denhär

plus att nokia håller bättre;)
iallafall så är jag jätte nöjd och vill redan använda den men nu ligger den på laddning, så får ta den till skolan imon :)
btw var oxå å köpte linns vatten och fick en till burk till linnserna bra och smart ;)
pussssssssheeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken snygg! har du samma nummer eller har du nytt? :)

2010-02-22 @ 19:30:51
URL: http://jiiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0