julklappar

hejhej, har inte bloggat på länge nu, har inte haft tid, men nu kommer dom senaste dagarna typ.
detta fick jag i jul.
ett halsband från vera.

& en tunika från allan.

& klockan från siby, ringen från tomten HAHAH, perfymen och örhängerna från mormor och rosetten från jivar.
 
& dataväskan från tomten, och halsduken från jivar.

wet& dry plattong från min faster och hennes man och sex and the city från min andra faster.
av mamma och pappa fick jag tandsmycke och 1000kr, snacka om en bra jul!
bild på det kommer senare , men nu kommer fler innlägg.

Kommentarer
Postat av: Ebru

OMG jag tänkte köpa en exakt sån data väska från lindex :O hahahah men kul att du hade en bra jul :) <3<3

2010-12-27 @ 21:18:18
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0