JAG VANN!!!

hej, idag stannade jag hemma, vaknade av en massa sms och att folk ringde, dom sa att jag hade vunnit byggtävlingen i skolan!!
blev skit glad :D, kommer få två biobiljetter på julavslutningen :D
idag har jag kollat på en massa gossip girl avsnitt, och lagat spenat soppa, min älsklingssoppa.
men nu sitter jag här och kollar på tv.
idag kommer serierna så jag och mamma kommer sätta oss vid tv med något gått och njuta.
imon blir det nog skola, mår mycke bättre!
man kan ju inte  vara sjuk hela tiden.
i morgon blir det träning och på torsdag stan, måste köpa julklapp till siby och vera, dom ända jag ite köpt till.
får se vad jag hittar, som vanligt så blir det ju något fint.
asså jag älskar gå i stan till och med ensam, kan gå i stan en hel dag  och bara kolla runt och prova saker.
men det bästa är att köpa presenter. och saker till mig såklart.
ibland så går jag ditt bara för att kolla runt.
men nu ska jag bara ta det lungt ha det gött, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0