bio&övernattning!

hejsan.
nu ska jag berätta om min & sibys lördag.
jag vaknade upp med sovmorgon såklart, tvättade mitt akvarium & fixade mej.
sen åkte jag in till stan & träffade siby, vi såg inception den ägde. så jävla bra, alla som inte har sätt den borde göra det! efter det åkte vi hem till mej & hade ff ingen var hemma hehe.
vi åt mat,godis & popcorn mums.
vi lyssnade på mycket musik & chattade lite med mona & deon:)
sen plötsligt kommer det en gigantisk blixst & strömmen går!
jätte läskigt, vi tänder ljus & går runt med fick lampa men så smånig om får vi tbx strömmen.
mamma, pappa & allan kommer hem och nu sitter jag och siby i sängen, kanske ska kolla på film.
men nu ska ni få lite bilder och dagens outfit.
tröja H&M
jeans GINATRICOT
modell
haha skämt bild.
men nu ska vi dra pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0