sov dags.

heyhey
har haft haloweenkväll med tjejerna .
det var skit skoj, fast dom ville inte kolla på skräk filmen så jag tror jag gör det själv imon.
men aja vi hade det jätte skoj & vi gick ut & sa bus eller godis , för skoj skull.
det var en jävla gammaltant som sa att man inte skulle säga bus eller godis för att man skrämmer gamlingar :S
så vi sket i henne & gick vidare.
det bblev inget bus i kväll menmen .
nu ska vi nog sova för siby och sabi sitter och läser bok, och tråkar medans jag berättar min dag för er (a)
men ni fåår ha en bra natti sömn
pussar och kramar från 'J


Kommentarer
Postat av: agnes

Åhh ,jag önskar att jag hade kunnat komma!!<3<3<3

2009-11-03 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0