FREDAG

hejsan!
igår nattade jag hemma hos agenes och vi var och såg new moon och den ägte TOTALT!
vi satt och åt en massa popcorn och chips och en jävligt stor cola
bilder från dagen kommer senare ikäll för nu sitter jag här hemma hos min faster och har skit ont i magen så jag gick inte till träningen idag
menmen..
imon blir det typ stan with the girls
vi ska nog shoppa till minijulen.
jag gick in på google och sökte på isabell swan och hittade värsta snygga bilden.

snygg va ?
men ialla fall snart kommer pappa och hämtar mej och så ska jag hem och kolla på film.
ni får ha det så bra puss


Kommentarer
Postat av: agnes

eller hur!! den var skitbra !!

2009-11-29 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0