1november

heeeey
idag är det 1 november och det betyder att ni kommer få en ny jasmin.
då menar jag en bra jasmin.
med mer inlägg och bilder, men ialla fall så har tjejerna stuckit nu och jag ska kolla på repriserna av ugly betty, desperate housewives och privileged:)
det blir en lång stund framför tv.
men sen måste jag nog jobba lite i fysik och teknik boken för jag är lite efter (a)
men ni får ha en jätte bra söndag och vi får se om jag bloggar mer ikväll.
jag vill också tacka alla som förljer min blogg. ni som inte kommenterar kan börja med det tycker jag :)
puss&kram 'J


Kommentarer
Postat av: sibylla

du skrev ju inte at vi såg skräckfilmen idiot!

hahah kuul vi hade asså.

många program på söndagar;)

nu har jag bloggat och kmr göra det offta!<3 älskar dig

2009-11-02 @ 21:36:39
URL: http://villanueva.blogg.se/
Postat av: vera.

RING MIG NÄR DU SER DETTA!:)

2009-11-03 @ 22:14:32
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0