ny duschad :)

har precise kommit ur duschen var så jävla äklig från rundan som jag sprang  idag.
sen gjorde jag min smarriga frukost för jag var utsvulten (A) 

den är väldigt enkel och go
detta är knepet :
1. man rostar två mörka fulkornsbröd
2. man smörar dom med det smöret man gillar
3. man lägger på ost
4. man lägger på skinka
5. man skär gurka och lägger på dom
6. till sist skär man tomat och lägger på dom såklart
7. sen heller man upp ett glas apelsin juice & då har man en smarrig fukost .
lycka till med eran egna smarriga  frukost  men nu ska jag ba ta det lungt hemma och njuta av tv
puss.


Kommentarer
Postat av: hanna

ja one tree hill är bäääst :D

2009-07-22 @ 11:54:04
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

mumsigt =)

2009-07-23 @ 10:54:53
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0