14/1 2012

helluuu, nu ska jag snart sova har en lång dag framför mig imon, det blir två öppna hus hulebäcksgymnasiet och jensen! dom är nästan på samma tid så jag får skynda miig så jag hinner med båda! efter det kl 3 ska jag träffa vera på gymmet, vi har bbåda ett kort för en månad där så vi ska köra sten hårt nu! har redan träningsvärk från i  torsdags hahha var på gymmet i 3 timmar ju.. men lite om idag då, idag efter skolan så var jag med dejon och siby i typ 5 timmar ahhaha vi satt och snacka och skrattade ihjäl oss!!!! men nu sover siby över här idag och vi har mysat med min familj och pratat om gamla relationer:D men nu måste jag sova pussss
jensen, ska till nekrosdammens jensen!
hulebäcksgymnasiet!
ciao

Kommentarer
Postat av: sara

tre timmar?!?! haha herregud, biffar!

2012-01-15 @ 22:33:05
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0