stickat

hejhej, nu sitter jag här framför tv och har det mysigt är ensam hemma för hela familjen är och hälsar på någon! men lite om idag då. först var jag i skolan tills 12 och sen åkte jag madde och emir till polhem och besökte den, den var ju jätte bra och står högst på min lista just nu! efter det åkte jag hem till min faster åt pizza och tog det lungt, sen hämtade pappa upp mej och jag åkte hem. när jag kom hem tränade jag det blev 3 km! och nu degar jag här framför tv och snart börjar criminal minds! två bilder på dagens stickade tröja från H&M och örhängerna är från bikbok (tror jag):)


Kommentarer
Postat av: sara

shit va fina saker!!

2011-10-30 @ 17:40:12
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0