todays fun!

helluuu!
nu ska jag berätta lite om min dag! jag tycker att idag var så onödig, för jag hade typ bara tre lektioner och hade 3 timmars håltimma!... så jag typ var i skolan och hade det både roligt och tråkigt haha.. var så jävla trött, somnade typ 50 gånger i spårvagnen imorse haha.. men efter skolan stack jag melina maymuna och pontus hem till mig och cillade lite haha dt blev mackor godis och glass!!! :D men nu sitter jag här hemma hos min faster för jag har bott här denna veckan för er som inte vet! senare i kväll blir det Desperate housewives  längtar! ville bara lägga ut några bilder från festen i lördags! men lyssna ni som vill ta bilderna får inte lägga ut dom på fb för min pappa får inte se att vi hade fest haha.. men man får lägga ut dom på sin blogg!
bye

Kommentarer
Postat av: ohana

åååh var jag är önskade att jag hade kommit :D<333

2011-11-22 @ 21:19:33
URL: http://ohanadohse.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha va läskig jag ser ut :o



tack för kvällen bästa Jasmin ♥

2011-11-22 @ 22:49:43
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0