första maj!

hej, idag är det första maj och det är en massa demostrationer i stan!
när jag åkte från siby i morse fick spårvagnen åka en helt annan väg. juste om igår, åkte hem till siby och fixade mej och dansade i hennes rum en massa. sedan åkte vi in till centralen och mötte up piippola och bea då åkte vi in till ale gymnasium dansade en massa och såg daniel adams ray!! han uppträde :D skit kult! sedan åkte vi hem till siby och jag sov över där. vaknade vid ett !! haha men nu är jag hemma och har ätit middag , snart kommer mina fastrar och förhoppningsvis vera vi ska fira pappa med tårta! men nu ska jag bara lyssna på musik puss
en glad tjej på bussen igår haha..

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Tack :D

2011-05-01 @ 21:38:55
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0